onsdag 22 december 2010

14.4.2009 14:33:39 Livet har sin gilla gång

Allt som kan tänkas tvinga iväg mej från hemmets trygga vrå är nu avklarat då Stora A hämtats från dagis. Jag har redan lyckats avstyra ett potentiellt slagsmål om det sista äpplet trots att hon bara varit hemma i några minuter. Ingen av dom tycker egentligen om äppel men är det sista så är det sista.

Nästan allt är uppackat och kategoriserat från helgens utflykt och jag har både bykt och diskat. Då jag missat all helgens fotboll (utom Wolves som nästan är klara för avancemang) ser jag fram emot dagens repriser på C+ Sport med samma entusiasm som dom vore ospelade.

De båda minsta gossarna är rejält snoriga och för första gången på länge vet jag inte hur jag skall förhålla mej till en potentiell förkylning. Det är ju inte så att jag kan stanna hemma från jobbet! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar