tisdag 28 december 2010

29.5.2009 11:35:49 Ständigt denna sol

Dagens sovmorgon belönades med en ond rygg. Tydligen är att sova till 10 vad det i tonåren var att sova till klockan 14, åtminstone reagerar kroppen på samma vis.

Mina bekymmer för dagen är det soliga vädret. Jag måste gå ut, men det får vänta tills lilla v sover dag och jag vill inte heller gå ut innan disken och köket är under kontroll (märk skillnaden från när jag var ny på jobbet och ordet var städat) men det är svårt att göra med lilla v härjandes fritt. Det som skulle behöva göras ute är att klippa gräset och det tror jag inte går att kombinera med en utomhus tupplur för nämnda baby. Då återstår att hugga ved och det har jag ju ingen lust med.



Andras kommentarer

Före en gångs skull håller jag med dej! Jag gillar när solen skiner, men det är jobbigt att det kräver att man ska vara ute när solen skiner. Jag blir utttråkad av att sola och är det för varmt så är det svårt att komma på något att göra ute...och sen blir jag att se ut som ett stoppljus på nån timme bara! (29.5.2009 20:45:04)
Susy - - 79.133.20.223
Ditt svar på kommentaren:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar