tisdag 28 december 2010

19.5.2009 13:45:24 Gäster med gester

Det vankas finfrämmande strax! Ja det förståss, min syster svängde in från Sottunga för att återlämna en gaffel, men nu var det inte det jag tänkte på. Stora A skall ha kompis över och jag kan ärligt talat inte riktigt minnas när det hände sist. Jag har i alla fall städat i hallen och sopat under bordet om det möjligen kan vara ställen små töser leker på.

Skall åka till stugan över långhelgen och allt som skall göras har jag lite smygskjutit över på Ia, det är en lösning jag är mycket nöjd med.


Andras kommentarer

Det är ju ni som alltid åker iväg när jag har tid att komma ju! Boutros vill ju inte träffa mej siddu ;) Skulle jag fara till er när ni inte är hemma så skulle det vara för Gizmos skull, helt klart :) Och ja, en fika nästa vecka måste vi klämma till med...hm...måste kolla kalendern bara... (20.5.2009 18:55:04)
Susy - - 79.133.20.223
Ditt svar på kommentaren:


Hörrö Susy, varför ska du alltid komma när vi ska bort? Är det ett medvetet val eller? Men alltså du får ju hjärtans gärna komma fast vi inte är på plats, låt inte det hindra dej, finns massa skoj du kan ägna dej åt här (beskära buskar och träd, klippa gräs, kratta löv, klippa gräs, gräva blomland och klippa gräs t.ex). :D Eller så kan vi helt enkelt ta en fika på stan nån dag. Har du passlig nån dag nästa vecka t.ex? (20.5.2009 14:50:20)
ia - - 79.133.31.30
Ditt svar på kommentaren:


Hm...du kände på dej att jag var långledig också va??? Och att jag tänkte försöka skrapa ihop ork nog att hälsa på Ia va?? Fara iväg till stugan sån där, mutter mutter.... (19.5.2009 17:07:10)
Susy - - 79.133.20.223
Ditt svar på kommentaren:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar