tisdag 28 december 2010

6.5.2009 10:34:37 Nu har jag vart på rövarstråt

Nu har jag varit och plundrat på Julruss blogg. Här är mina svar på hennes test.

Vad saknar du? Energi just nu

Hade du en bra kväll igår? Näe, blev ifrånsprungen av en halvportion till målvakt hela träningen!

Favoritdryck på morgonen? Kaffe is my drug

Rakar du benen? Lustigt att du skulle fråga.... När jag måste ha tejpade ledband rakade jag benen  regelbundet. MEN BARA DÄRFÖR!!

När brukar du oftast gå och lägga dig? 2 timmar efter att jag somnat på soffan.

Är du blyg? Det blir värre och värre. Eller tänker jag på folkilsken?

Sysslar du med någon idrott? Nej jag spelar fotboll.

Vill du hellre ha mail än brev? Båda kommer från Sonera så det kvittar

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Jag tycker om idén

Har du spytt offentligt? OM jag har!

Äger du några Converse? Det vet jag inte riktigt vad det är

Sprit, cider, vin eller öl? Jo men inte i den ordningen

Brukar du bli för full? Bara när jag dricker, men min senaste laddning mjöd är lite lurig

Är du nöjd med ditt liv? Jag har inget att klaga på just nu åtminstone

Är du bortskämd? Nej det känns inte så

Vad gör du i morgon? Jag vet vad jag borde göra, men med tanke på hur min kropp reagerar på fotboll så tror jag att jag ligger på soffan och ojar.

Vad är det värsta du vet?  Gnälliga barn klättrar på den listan

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Fantastiskt lite sen jag blev hemmapappa!

Har du bra vänner och äkta vänskap? Jooo det har jag väl

Vad är det finaste du fått? Barnen

Du samlar på? Skräp i allmänhet snobben i synnerhet

Vem ringer du när du är arg/ledsen? Varför i hela friden skulle jag springa till telefonen om jag är arg???

Gillar du golf? Eh...va?

Vilken tid gick du upp idag? 07:55

Har du strumpor på dig nu? Jajjemän och rena är dom också!

Är det okej att gråta? Då jag försöker bevara den sista spillran av min inbillade manlighet så tror jag att jag svarar NEj absolut inte! Så nu känns det bättre, jag tror jag skall skjuta en älg idag.

Vad skulle du göra om du vann en miljon? Dränera, fixa avlopp, laga bilarna och annat lika fantastiskt kul

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Är Emmaus ett märke?

Vill du gifta dig? Jag vet faktiskt inte

Vill du ha barn? The jury is still out

Solar du ofta? Inte med flit

Är du bra på att laga mat? Vanlig hederlig mat börjar jag få koll på

Tror du på ett liv efter döden? Ja det blir ju som lite trist annars

Tycker du om sushi? Jag smakade för 5 år sen så jag minns inte riktigt

Har du tandläkarskräck? Inte alls! Faktum är att jag stundom önskar att mina visdomständer kom tillbaks så jag fick dra ut dom igen. Fast räkningarna har jag en viss skräck för

Är du morgon- eller kvällsmänniska? Förmiddags människa mera

Vilken ögonfärg har du? Dom va bruna men dom verkar ha bytt

Har du någon gång gråtit dej till sömns? Nu var vi där igen!

Hur ofta tränar/motionerar du? 2 gånger i veckan

Senaste låt du hörde? Sommaren i city med Angels! Den kom på Steel på väg till dagis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar