onsdag 22 december 2010

3.3.2009 17:07:51 Radioaktiv måndag

Var på radion igår och kände mej i toppform! Hur jag sedan lät är förstås en annan historia helt och hållet. Fredrica hade så där apmycket att göra som alla alltid har när jag dyker upp så jag fick roa mej själv bäst jag kunde. Framåt fem tiden dök det upp en liten hög vokaler i studion och så passade jag på att spela en extra AC/DC när frille ändå var bortrest (shhh).

Andras kommentarer

Nu har jag varit sjukskriven sen i måndags, och varje dag har förstås en del av mitt ganska så långtråkiga program gått ut på att besöka Boutros blogg i hopp om att få läsa något nytt intressant för några minuter. Men nu ger jag upp, för här verkar det hända precis lika lite som då Everton försöker spela ett anfallsspel utan Arteta som playmaker.. Typ... (7.3.2009 11:43:11)
Tim C - - 79.133.3.7
Ditt svar på kommentaren:


(själv)Lysande!... och växelström på det... Du får gnaga jodtabletter! Japp! (5.3.2009 00:38:26)
Bella - - 79.133.31.5
Ditt svar på kommentaren:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar