onsdag 22 december 2010

8.3.2009 15:08:54 Mitt liv i revy

Mycket har inte blivit skrivet denna vecka men mycket har väl egentligen inte heller hänt.

Jag åkte till Kökar på onsdagen och där var så lugnt så det var lite spöklikt. Husen var Hollywood kulisser och människorna statister.

Jag passade på att missa min 37 träning i rad, jag siktar på europarekordet som innehas av K.Bärnas.

Feber fick jag på torsdagen och således var jag hemma från jobbet på fredag. De firades med tårta på jobbet.

Jag åkte till både Metro och skivbörsen på lördag morgon i jakt på 1001 album och kom hem med Pump av Aerosmith, Green onions av Brooker T & M.G´s, nån Abu Pere och en... hmm... Britney Spears. Gotta catch ´em all är min ursäkt. Challe var jätte stressad ty han skulle inte alls jobba denna dag men Göran hade smitit så han hade inget val. Kul hade vi iallafall.

Lite av "Employee of the month" fick jag se på lördag och Jobb-Ove och jag börjar bygga kafferum imorgon.

Andras kommentarer

Hur otroligt det än kan låta, men då jag var hemma på sportlovet och kollade Evertons FA cup match mot just Aston Villa satt ju det finska kommentator-helvetet och vid flera tillfällen kallade honom för just det oxå. Otroligt att en kommentator kan säga nåt sånt. Förmodligen bara en finne som skulle klara av det. Nå, han har inte gjort det obemärkt.... (10.3.2009 16:43:22)
Dragan Barnasic - Torped - 79.133.3.7
Ditt svar på kommentaren:


JJag har inget europarekord! Det finns helt klart de som är värre, även om jag väljer att inte säga dessa vid namn. Hur som helst är Everton i semifinal och då top-4 som sig bör efter att idag ha lekt med Middlesboro till 2-1. Orsaken till de små segersiffrorna kan säkert till viss del bero på att Arteta, Yakubu, Anichebe, Valente, Vaughan, och Hibbert saknades pga skada, Jo fick inte spela denna match, och Pienaar, Osman, Cahill och Fellaini spelade trots skador. Hur som helst så var det starkt av Middlesboro att bara förlora 2-1 tycker jag! Jag citerar Borat :"wowowowowooo" (8.3.2009 20:14:08)
Krisse - - 79.133.3.7
Ditt svar på kommentaren:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar