onsdag 22 december 2010

6.4.2009 12:06:11 Utlandsresa 2

På lördag morgon då jag utsövd och helt utan svåra svåra ryggsmärtor vaknade på den mjuka soffan blev det English breakfast tillagad av en riktig kock (när låtsaskocken dagen efter lagade blev det kokt ägg). Efteråt ringde jag till Sigtuna och fick veta att jag att bilen jag ville ha var såld så vi gick ner på staden för att köpa upp pengarna på skivor istället. Icke mindre än 2 förtjusande skivbutiker hittade vi (Skjort-Thomas var dock något förbryllad över att den tredje tydligen blivit stulen) och Thomas, som inte köpt en skiva sedan Systrarna Graaf var i farten,  bläddrade lydigt bland skivorna och tänkte så det knakade när jag frågade om vilket MC 5 album som var det bästa trots att hans själ grät så det skvalade av tristess. När vi sedan köpt upp den största delen av en tusenkronorssedel (en Hanoi Rocks) gick vi till MAX och åt (Thomas ville egentligen höra på studenternas miljödemonstration men åt en alibi-burgare), köpte AC/DC svettband och gick hem.

Andras kommentarer

Nej nej nej, den lilla texten på finska är i boken, klottret är väldigt stort och Andy var överlycklig när han slapp prata finska. Men vad köpte du för Hanoi?????? (7.4.2009 16:44:41)
Danka - - 79.133.12.118
Ditt svar på kommentaren:


Vad har du köpt för Hanoi??? Jag köpte boken som de gav ut 1.4 i lördags, väl i Hesa passade jag på att låta Michael och Andy klottra lite i den så att du aldrig i hela ditt liv kan få en likadan haha. Nu väntar 450 sidor läsning på finska med liten text. (6.4.2009 19:06:40)
Danka - - 79.133.12.118
Ditt svar på kommentaren:


Du hade otur att vi inte lyssnade på demonstrationen "stoppa nazistvåldet", utan gick förbi de demonstrerande bara... för det kom med i tidningen och jag vet ju hur gärna du vill komma med på bild i olika sammanhang :-) Kommer det en utlandsresan 3? För det finns flera anekdoter från resan skulle jag tro ;-) (6.4.2009 17:53:42)
Thomas - - 90.225.105.11
Ditt svar på kommentaren:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar