onsdag 22 december 2010

6.4.2009 20:09:31 Utlandsresa 4

När vi skjutsat hemmalagets kapten hem och Nisse till centrum (han skulle bygga rondeller) åkte vi hem till Thomas och förfestade. Innan vi visste ordet av var singstar framme och när paret Jon-Thomas tolkade Tom Jones´s "It´s not unusual" (vilken jag filmade och skall lägga upp på youtube så fort jag lärt mej) skrattade jag så jag grät. Det är svårt att sätta fingret på hur det lät men om ni tänker en ostämd sågorkester ackompanjerat av en säck kattor så torr jag vi är nära. I ärlighetens namn lät jag lika illa men jag är ju inte så dum så jag spelar in mej själv när jag sjunger!

När vi gick ut gick vi först till en rock klubb (som såg ut som Carrie Bradshaws vardagsrum) och jag hann inte mer än säga åt Thomas att musiken brukar vara dålig på sådana här ställen innan de lade igång en AC/DC. Nästa ställe var en vanlig klubb med 2km kö och en hel del intressanta personligheter, jag som inte gärna dansar kunde gladeligen sitta en timme och titta på underligt folk som gjorde underliga saker. På toaletten fick jag beröm för mina flätor och i rökrutan ville 38 åriga Barbara (jo faktiskt!) berätta om sin uppeldade svåger (jo faktiskt!!). Tillslut gick vi hem och åt en kebab som vida underträffade Drakens och trillade i säng vid halv 4.

Andras kommentarer

Somnade du inte på någon av klubbarna??? (6.4.2009 23:18:07)
Susy - - 79.133.20.223
Ditt svar på kommentaren:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar