tisdag 28 december 2010

3.5.2009 20:18:52 Puttrar på

Sommardäcken har nu äntligen kommit på bilen då Ia och jag gjort gemensam sak och åkt till Söderby Livs parkering för att byta. Ia vann den interna tävlingen med 8 min på snabbaste däck medan jag inte kom under tio minuters barriären. Annat som gjorts denna helg är: loppis "fynd" (30e för en matta är inte riktigt fynd pris men den var väldigt fin), vardagsrumsstädning (Ia´s förtjänst, jag stod med speakerset på huvudet då det hände) och bokhyllestädning (händer sällan, behövs ofta).

Jag måste också lägga ut en stilla undran. Jag såg Smurf-Åke ströva fritt utan övervakning på första maj loppisen. Är det nån som vet om han kom till rätta igen?


Andras kommentarer

Va duktig Ia är :) (4.5.2009 18:58:37)
Susy - - 79.133.20.223
Ditt svar på kommentaren:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar