tisdag 28 december 2010

25.5.2009 10:10:25 Årets första stugbesök

Hela vägen till Korpo regnade och ruskade det och när vi steg iland var det strålande solsken. Medan vi var på stugan regnade och ruskade det men när vi skulle hem var det strålande solsken.

Stugan var fullproppad av sorkskit och det var iskallt och fuktigt inomhus, men efter att dammsugaren och kakelugnen gjort sitt var där varmt och rent igen. Lite småskaliga utflykter och snokarrundor hanns med och hela Elvsjös bestånd av blomlökar har plundrats och skeppats iväg till Söderby. Inga älgar fick vi se men värl en hare, fyra vitsvanshjortar, några koltrastar och en liten liten nisse. Det får man väl lov att vara nöjd med antar jag.


Andras kommentarer

Jag har hört på stan att det är du, Boutros, som är dum! (26.5.2009 17:21:02)
Susy - - 79.133.20.223
Ditt svar på kommentaren:


Hej igen Ia, bäst att prata här tänkte jag så att din sambo får nån kommentar ;) Min vecka är tjuvtjock märkte jag när jag kollade in mitt liv (kalendern), endast fredag som verkar rätt okej...fikatime då eller veckan efter? (25.5.2009 17:51:02)
Susy - - 79.133.20.223
Ditt svar på kommentaren:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar