onsdag 22 december 2010

6.4.2009 20:18:48 Utlandsresa 4 och ett halvt

Jag har aldrig tidigare hört någon säga så mycket med en enda bokstav som Thomas gjorde denna helg. Allt från det vanliga "mm" när något ointressant sades till det tydligt missnöjda "MM" efter de flesta av mina fantastiska ideér om saker i Thomas liv till det otroligt glada och lättade "M!" när jag ansåg att vi tittat klart på skivor efter 2 timmar.

En klassisk historia av Kallas-Viktor börjar alltid med "det var för jäkla roligt när jag och Nisse var ut och... eller jag var int med".

Om man har en granne som delar sin tid mellan att spela gitarr och spela coldplay-skiva som båda hörs rakt in i ens egen lägenhet; tänker man någonsin då -Jaså gitarren ikväll, jag som var så sugen på lite Coldplay.

Andras kommentarer

Klockrena berättelser, kunde inte skrivit bättre själv ;-) (7.4.2009 09:54:57)
Thomas - - 90.225.105.11
Ditt svar på kommentaren:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar