tisdag 28 december 2010

4.5.2009 11:43:05 Besök hos Dr.Johansson

När jag körde till stan imorse såg jag ett överkört djur på vägen, jag brukar om möjligt försöka få dom mellan hjulen som dom inte klottar på däcken, men just som jag skulle köra över djuret såg jag att det var en skyffel. Det lät inte nåt vidare när den slog i under bilen och jag undrar om eventuella skador går på brand-stöld-hjortdjurs försäkringen? Man kan ju alltid hävda att den var stulen... eller ett mufflonfår!

Doktorn var vår destination och Stora A fick toppbetyg, lilla v fick stjärna i kanten och lilla o stannade i lekrummet och ville inte komma hem.

Efter doktorn åkte vi till Ia´s jobb och hälsade på och inte heller därifrån ville lilla o åka och när vi ändå gick blev han så arg så han stampade i ett vattenkärr och då sprättade det så roligt så han måste skratta. Sen visste han inte alls vilket humör han var på.


Andras kommentarer

Utknuffad i baracker och utan besök... Nu måste du snart göra nåt åt dessa extrema förhållanden annars ringer någon nog och gråter en skvätt eller två. Stackarn. (6.5.2009 20:40:54)
ia - - 79.133.31.30
Ditt svar på kommentaren:


På tal om besök... Jag är ju medveten om att någon besökt någon annans jobb, men under detta besök förstås gjort allt i yttersta hemlighet utan att komma och hälsa på hos någon. (5.5.2009 18:54:23)
Fellaini - - 79.133.3.7
Ditt svar på kommentaren:


Kom ni i tid och på rätt dag till läkaren?? Helt otroligt i så fall... (4.5.2009 18:59:39)
Susy - - 79.133.20.223
Ditt svar på kommentaren:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar