tisdag 28 december 2010

15.5.2009 12:35:08 Not quite what I asked for

Jag hade varit duktig och diskat igår kväll så jag skulle slippa börja min sovmorgon med en full diskbänk. Istället vaknade jag av att Stora A smällde i dörrar och skrek fisrumpa allt vad hon orkade åt lilla o som skrek för att han inte fick komma in och till yttermera visso fyllt sin blöja med skit som kletat ut sej så svårt på lår och stuss så det fick duschas bort, lilla v bara skrek.

När nu allt detta var åtgärdat visade det sej att disken hade krypit tillbaks till diskbänken.

Andras kommentarer

Idag har jag: Jobbat (jippii!), pratat strunt, skrattat massor, ätit chokladkaka, språkat lite med din mor och den tidigare Halta Krisse (fotboll är farligt och hör sen!), varit till Andersudde och tittat på konst och miljoner söta katter (dom hade egna små kojor med uppvärmda filtar i!?!?) samt shoppat en smula. Nu när jag ser vad du pysslat med blir jag lite sugen på att skaffa ett helgjobb också... Vad tror du om det? :) (15.5.2009 18:04:06)
ia - - 79.133.31.30
Ditt svar på kommentaren:


Njut,fullt ut.Dehär är livet.Om du vaknar imorrn, me tomt hus,That is something you not quite asked for. (15.5.2009 12:51:52)
lena - - 79.133.13.55
Ditt svar på kommentaren:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar