onsdag 22 december 2010

16.3.2009 10:43:12 Några stapplande steg

Om det är någon som funderar varför jag skottar in bloggar den här tiden på dagen beror det på att jag tjuvtränar lite på mitt hemma arbete. Hur jag skall lyckas lösa arbetssituationen till jag officiellt går på vårdledigt har jag verkligen inte en aning om. Nästa vecka har jag troligen barnvakt måndag till torsdag, men denna vecka ser det inte ljust ut och att få en dagmamma på en period över en månad med en veckas inskolning ser om möjligt ännu svartare ut.
De får ordna sej på nåt sätt.

Idag har vi (hittills): lämnat på dagis, varit och handlat, pratat med både kommunkansliet och arbetet per telefon på jag efter en lösning, diskat, gömt kattmat för sugen baby, matat, blöjat och ytterligare något.

Lilla o lekte fängelse och stängde in lilla v under köksbordet. Jag kommer ha mycket nytta av den grabben märker jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar