tisdag 28 december 2010

18.4.2009 21:04:37 ÄNTLIGEN!!!!!


Wolves är klara för Premier League!!! Tjoflöjt!





Andras kommentarer

Boutros, Boutros. Det är inte fel att ha sabbat ManUtds quintippel. Att med spelare som twins da silva, Foster, Gibson, Welbeck, Macheda spelar lika mot ett "ordinarie" Everton är fantastiskt. Det ända som inte var fantastiskt är när Berbatov kommer in och slår en dålig straff. Våra junisar springer halvt livet ur sig och Berbatov kommer in och pissar på deras slit, det är ett svek. Och ja, Nardiello blev så nära legend man kan komma efter bröderna Neville. På tal om Nevilles så tar jag av hatten för vår Phil Neville. Han slår in straffen och jublar inte. Det är respekt! Everton är fortfarande vår "farmaklubb" ;) (21.4.2009 18:18:21)

Thias - - 79.133.13.41

Ditt svar på kommentaren:
Jag ser nu att jag glömt svara på denna men då den ändå kommer försvinna när jag skrivit nästa blogg så tror jag jag låter bli.

Jag måste förstås passa på att gratulera till din och Wolves framgång senaste helg. Även om detta inte kommer som någon nyhet (gå tillbaka till något inlägg jag skrivit i december eller januari) eftersom jag för flera månader sedan var tråkig nog att berätta hur det skulle bli. Wolves skulle vinna, och Birmingham komma tvåa, och min analys verkar stämma som det ser ut just nu. Sedan måste jag förstås också gratulera mig själv för att mitt lag så vackert slog ut United i cupen igår! (20.4.2009 15:44:37)

David Moyes - - 79.133.3.7

Ditt svar på kommentaren:
Det kan hända att du hade rätt men jag skulle inte för ett ögonblick ens i smyg tro att Wolves inte skulle sumpa sin chans så denna uppflyttning kom i stort sett som en överraskning. Kul med semi förresten men känns det inte lite dåligt att ha sabbat ManU´s quintuppel?

Wolves!? Heja Tottenhääämmm!!! (20.4.2009 13:09:34)

Lasse K. - - 79.133.6.62

Ditt svar på kommentaren:
Men i "Tottingham" spelar Robbie Keane som är en produkt av Wolves ungdomsverksamhet alltså hejar du också på Wolves! Tänka sej.

Vissa andra lag är klara för Fa-Cup final. Vi ses nästa säsong.. hoppas dock inte på att Lescott kommer tillbaka hehe ;) (19.4.2009 23:04:19)

A - - 79.133.13.154

Ditt svar på kommentaren:
Han och Keane har redan ringt och frågat om det får komma hem, men vi håller dom lite på halster.

Grattis till PL-platsen! Jag var tvungen att hitta in till din, för mej, bortglömda blogg. En stor jävla gratulation får du av mej. Förresten, måste jag nämna att segerregisören kommer från Uniteds ungdomsverksamhet? Eller är det oviktigt just denna dag? (19.4.2009 01:34:47)

Thias - - 79.133.13.41

Ditt svar på kommentaren:
Så länge som vi minns att odödliga United legender som... få se nu... Daniel Nardiello och Kris Taylor (?) kommer från Wolves akademi.

Man får gratulera! Tyvärr verkar ni dock undslippa att få stryk på St James'.. (18.4.2009 22:11:25)

Sami - - 79.133.6.247

Ditt svar på kommentaren:
Det hade vi ioförsig inte fått ändå, men din analys av Newcastles prekära situation verkar mig riktig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar