onsdag 22 december 2010

20.3.2009 22:09:12 JIK-Sundom IF 2-0

Första halvlek var rena propagandafotbollen från vår sida vilket våra supportrar (läs Lukas mamma och pappa) sannerligen inte var bortskämda med. Tjusiga väggpassningar av Kim och listiga korslöpningar av Gurra var bara en del av läckerheterna som bjöds. Alén slog en snabb boll till Piffen som vände på en fem öring och slog bollen i djupled till Fredrik som gjorde mål. Nästan som i riktig fotboll! Tvåan kom inte långt senare då Kim fick bollen i misstänkt offsideposition och spurtade in bollen efter att Piffen gjort en misstänkt löpning innan han passade bollen. Gammle Gubben Greiff hade tränat igår och kört dubbla gympass innan matchen som han sprungit till och kände en anstymmelse till styvhet i den 0.5 århundrade gamla kroppen.

Min egen insats sträckte sej till en 8minuter lång förödmjukelse där jag låg fel i positionerna hela tiden, slog bort 5 av 6 passningar och gick in i en tackling som resulterade i ett gult kort. Till mitt försvar vill jag säga att bollen var i närheten när jag tacklade och jag trodde ända in i det sista att den skulle träffas.

Andras kommentarer

"Syster till samtliga nämnda personer (utom IA)" Inte visste jag att du har 2 bröder... *fniss* (21.3.2009 21:01:09)
ia, ska strax åka på Dia Psalma :) - - 79.133.19.88
Ditt svar pו kommentaren:


Nu blev jag av med alla sצmnproblem i ett nafts, gהההההההההההההההההההההההההההההההההההההsp... (20.3.2009 22:55:09)
Suzzzzzzzzzzzzzzzzzz - - 79.133.20.223
Ditt svar pו kommentaren:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar