onsdag 22 december 2010

6.4.2009 11:41:41 Utlandsresa 1

Efter fyra och ett halvt år kom jag mej äntligen för att hälsa på Skjort-Thomas i Uppsala. På vägen dit fick jag sällskap av Radio-Micke och det var nog tur för jag kände mej något vilse ute på de stora haven (jag tycker annars att Delet är nog så spännande).

Fram kom jag och mottagen blev jag och runtvisad i den bedårande lilla lägenheten med den förtjusande gitarrspelande grannen. Resten av kvällen tog vi det lugn och tittade på det bästa SVT har att erbjuda i fredagsunderhållning. Varför "Grillad" heter "Grillad" när det är så snällt att det borde heta "lättbrynt" förstår jag inte riktigt men det kanske blev fel i översättningen.

Andras kommentarer

Eller rostad va? (6.4.2009 23:12:03)
Susy - - 79.133.20.223
Ditt svar på kommentaren:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar